czwartek, 19 września 2013

Ponowne zdjęcie ze zwierzakami.

Hai ^^ Ostatnio wyszedł nowy numer czasopisma MSP, a tam jak zawsze kod na 1000 sc i na diabelski młyn. Wpisuję kod i... Dostałam zwierzaka! Byłam bardzo zaskoczona... Pamiętacie Frugo, mojego Boonie z VIP? Paczajcie:

Ta pierwsza to Królisia, a drugi to Frugo. Pięknie urósł <3 I teraz pytanie: Chcecie może, abym dodawała opowiadanie? Piszcie w komentarzu i o czym :D

poniedziałek, 16 września 2013

Co wybierać, czego nie?

Siemka kochani. Jestem chora więc będzie dużo czasu na posty. Postanowiłam przygotować dla Was mini-poradnik, co wybrać na początku naszej gry.

Tak, posłużyłam się metodą "środkową". Teraz opiszę wszystkie nosy, oczy i usta.
Oczy 1: Anime. Przynajmniej według mnie. Te oczy serio ociekają anime i japońskimi bajeczkami. NIE.
Oczy 2: Nie najlepsze, ale na początek idealne. Symetryczne i naturalne. Zmieniłam kolor na różowy, bo... Jest śliczny. TAK.
Oczy 3: Krzywe i brzydkie. To tyle, NIE.

Nos 1: Szpiczasty, tak. Ostro zakończony. Jestem na NIE.
Nos 2: Ładny, naturalny. TAK.
Nos 3: Fikuśny taki, zadarty. NIE.

Usta 1: NIE, NIE NIE. Kompletna porażka. Dziwię się, czemu większość użytkowniczek wybiera je. NIE.
Usta 2: Idealne, nawet na całą grę, byle by były w takim naturalnym kolorze. Zobaczcie *Alex_ . Ma te usta, są śliczne. TAK.
Usta 3: PASKUDNE. Zaciśnięte, jak nie wiadomo co. NIE.

Kolor skóry - jasny.

Pora na ubrania.


Ta czarna bluzka to po prostu taka z czachą, pokolorowana. Różowo - żółte leginsy zmieniły się w biało - czarne. Czarne trampki i blond kok. Tak, postawiłam na kontrast. Zaraz, dlaczego ta moviestar nie ma jednej dłoni?!

To na tyle dzisiaj, myślę, że pomogłam początkującym. Bay!





niedziela, 15 września 2013

Sobota - Dzień Szaleństw

Tak, moi drodzy. W każdą sobotę rozdaję prezenty, a czasami specjalne pozdrowienia i Diamond Ride! Ale chcę też poinformować, że mam nowy film "Zemsta za zło". Przepraszam, że tematy są nudne, ale nauka ciągle krąży w moim mózgu i nie mogę się na niczym skupić. Na pewno za niedługo pojawi się post o Artbookach ;**

piątek, 13 września 2013

Kilka słów o rywalizacji... + Foto z Frugo!

Witajcie, gracze. Mam dla Was przygotowany... Apel? Chyba można tak nazwać tę "mowę". Mianowicie chodzi o rywalizację na MSP. Dawniej liczyła się kreatywność, pomoc... Teraz nikt nie daje sobie grafów, bo nie chce, aby druga osoba miała wyższy level od niego. Rywalizujecie o ciuchy, level i kasę... Ale zadajcie sobie kilka pytań.
1. Czy zależy ci na tym, aby inna osoba była zdenerwowana, bo nikt jej nie pomaga?
2. Czy nie przeżyjesz, jeśli inna osoba, która miała niższy poziom od twojego, zdobędzie wyższy?
3. Nie wykorzystujesz możliwości dawania grafów co 15 minut, chociaż jesteś VIP?
4. Płaczesz, kiedy inna osoba ma więcej unikatów i innych ciuchów od ciebie?

Jeśli odpowiedziałeś na większość pytań "NIE", wszystko jest OK. Ale jeśli masz większość na "TAK", zastanów się, czy warto być samolubnym.

Czas na zdjęcie z... Frugo! Tak, moim Boonie <3


Jest uroczy <3
Aha, zmieniamy czcionkę i rozmiar ;**

To na tyle, cześć.

środa, 11 września 2013

Nowe konto ;3

Witajcie, kochani. Przepraszam Was, że nie pisałam przez 4 dni, ale szkoła, szkoła, szkoła... Tracę powoli siły. Chcę Was jednak poinformować o moim nowym koncie, Mianowicie - Seki od Queen . Skopiujcie i oglądajcie seki. Leci dużo kasy ;3 To... cześć!

sobota, 7 września 2013

Zasady, informacje, StarCoins...

Hej, moi mili... Ostatnio użytkowniczka Ada2Vip skomentowała post ze stylizacją. Oto jego treść: "LOL dziwne... nie lubie tego bloga... sorry Kora!"  - Tiaa.... Kilka punktów:
1. 

LOL - Laughing Out Loud - Z angielskiego: Głośno się śmiać. Aktualnie używa się tego, gdy chce się kogoś wyśmiać - Więc jeśli nie wiesz, co to znaczy, nie pisz.

2. Znam Adę2Vip z reala... (nie, nie z marketu *.*)
3. Jeśli nie lubisz tego bloga, czemu wchodzisz?
4. Czemu Kora? Bo mam na imię Kornelia. Taaki tam skrót, którego nienawidzę. Nie życzę sobie, aby ktokolwiek zwracał się do mnie po przezwisku, jak również po imieniu. 

Teraz czas na zasady.
- Jeśli coś ci się nie podoba, wyjdź i nie komentuj. Oczywiście możesz napisać, co poprawić, albo co usunąć. 
- Jeśli znasz mnie ze świata realnego, nie próbuj nawet mówić do mnie po imieniu, zdradzać ile mam lat, lub nawet imię mojego zwierzaka. (Post o nim kiedyś będzie, może nawet dzisiaj.) 
- Nie rób łaskawie błędów ortograficznych, tłumacząc się chorobami. 
- Nie życzę sobie kłótni w komentarzach...

Za dużo tego? Jestem wredna? Nie, to są podstawy prywatności i netykiety. To tyle w tym temacie.

Teraz czas na coś przyjemniejszego, czyli jak zarobić Starcoins?
 Jednym z najprostszych sposobów jest zakup VIP. Szybkie, ale kosztowne. 
 Teraz czas na filmy - Dobra sprawa, bo za ocenę filmu otrzymujesz 10 SC. A ponadto autor filmu zbiera SC i Fame. Osobiście mam trochę seków, a za niedługo powinny pojawić się kolejne.
Grafy - ktoś daje autograf tobie, a zarabiasz Fame i SC. Znam tyle sposobów, a Wy na pewno jeszcze kilka pamiętacie. 

Informacje - Niedługo VIP na rok, więc niektórym z Was... Zaraz, nikt tego bloga nie czyta... Moje najki z reala i inni znajomi otrzymają prezenty z LŻ. 
Chat - Niedługo na blogu! W czasie ja lecę, więc... Cześć.

środa, 4 września 2013

Stylizacja 1 i relacja ze szkoły.

Heja, kochani! Dzisiaj stylizacja... Taka do szkoły, wiadomo. Bo oczywiście, każdy idzie do szkoły, ja niestety też, a na koniec relacja.

Niezbyt szalona, ale w miarę... "nie-nudna"?  Kok, proste spodnie i luźna bluzka, a także wygodne buty pasują do szkoły na MSP. Czas na relację! Jest to relacja z drugiego dnia szkoły. Czemu? Bo wczoraj coś z bloggerem się stało... 

8.15. Dzwonek na lekcję. Czas na  Zajęcia Sportowe, czyli ZS. Haha, chłopaki z gościem od WF, a dziewczyny z panią... My mamy lepiej. Nie męczymy się, w przeciwieństwie do facetów ;). Później przyroda, informatyka i niemiecki. Tyle. Cześć ;3

poniedziałek, 2 września 2013

Obiecana sesja ;3

Siemcia, moi drodzy parafianie ;3. Dzisiaj obiecana już wczoraj sesja. Pod koniec opowiem, jak to dzisiaj było z tą szkołą.

Tutaj fotka z Dianą9953.




Hah, mina Diany... (Ani)





A tu jej profil: (Pomagajcie jej)



Na koniec tylko ja


Włoski się tu suszy ! xd

A tu już obiecana relacja ze szkoły.

9.15 - Msza...
Później spotkanie na sali gim. Co tu mówić? Musieliśmy pisać ręcznie plan lekcji -,-. Jestem przyzwyczajona do tego, że rozdają nam gotowy. Musicie bowiem wiedzieć, że dopiero co zaczęłam 4 klasę. W sumie... Tyle. Jutro sposoby na zarobienie kasy, może coś o modzie i relacja z moich pierwszych lekcji. To... cześć?


niedziela, 1 września 2013

Początek z ładną twarzą

Witam wszystkich na tym oto blogu. Jest to zacny wręcz blog o MovieStarPlanet ;3. Znajdziecie mnie tam, wpisując w swej wyszukiwarce Diamond Queen. 7 level... Myślę, że mi pomożecie. Ale do rzeczy. Dzisiaj post o ładnej twarzy. Oto twarz dla "Nie-VIP": Z góry przepraszam za to białe tło przy obrazkach, ale mój profesjonalny Paint + nowa myszka = Masakra.

Tak. Oczy "Glitter Galore". Na czarno, a cień pod oczami, na odcień... skórny?
Ładny nosek "Regular" i usta w ślicznym, naturalnym kolorze.

A teraz coś dla VIP.




Oczy "Sweet Stuff", nos z piegami i usta z białym kolczykiem. Ślicznie.

Podoba się? Widzimy się jutro, z sesją zdjęciową!